Lars Winnerbäck

Igår va jag och Simon på Lars Winnerbäck, vilken människa alltså. Jag älskar att gå på hans konserter .
Bara sitta och njuta och nynna med.
Vi åt på meat före.
Riktigt bra mat och suverän service.
När ja sitter där blir ja helt stel, hör en röst jag känner igen och ja tittar upp.
Får ögonkontakt med en kille så ja tittar ner i bordet, sen pratar han vidare,
Då slår de mig !!
De är Winnerbäck och sitt band !!
Jag blir ju som en tioåring som ser Eric Saade typ..
Hahahah så jävla fjantig.
Ångrar ja inte fråga efter autograf eller ett kort tsm..
Men man könner sig ju såååå töntig att fråga sånt .!
Hej Erica 26 år liksom !
Hursomhelst en kanon kväll..

Jag och barnen har sovit hos mamma så vi sitter i torsåker nu !
Noel va vaken mellan 3-4 sen vakna Nelly klockan 4 och va vaken..
Noel vakna igen 5 så nu är man rätt död !!
De du Sofie, du som tycker halv sex är tidigt ;) 

Vi ska snart gå fram till öppnaförskolan här i torsåker . Träffa lite mammor och barn :) 

Nu vakna Noel så vi ska göra oss klara :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0