Kväller

Jösses Amalia va roligt de va på bodystepen .
De blir bara roligare och roligare och jag kommer högre upp i puls för varje gång.
Idag va ja upp på 183, 581 kalorier förbrände jag!
Jäkligt bra vill ja säga :
Tänk va träning kan få en på bra humör ..

Ikväll vart ja super sugen på att färga ombre..
Göra ljusa toppar ..
Får se om de blir så, måste höra något med mig själv .
Jag känner mig blek, grå och livlös..
Lite trist också känner jag mig ! Hahaha
Bra beskrivning där av mig .
Lite solarium skulle jag inte dö av men när ska jag hinna de ?
Jag skulle nog behöva en nanny 1.5 timme om dagen så ja kunde sola lite :) inte sola 1.5 timme men kanske ta en löptur också ;) 

Idag sov iaf Noel till sex !!!
De är iaf längre än 4-5 . Men känns ändå liiite tidigt .
Vi gjorde lika ikväll så får se hur de blir imorgon . 
Han är ju inte så gammal än .
Han vaknar iaf en gång på natten för mat och de är allt emellan 00-03 :)

Nu ska ja stänga mina blå.!

Gonatt 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0