Fredag

Idag tänkte jag ta med mig båda barnen ensam och gå och bada..
De går säkert hur bra som helst, men ibland kommer man nog önska att man kunde dela på sig :)

Vi sitter nu i soffan och äter frukost ..
Jag sörplar på mig kaffe, Noel sicksnackar i vagnen och Nelly hon far överallt .

Ska ta oss till affären också lite senare.
Kylskåpet är verkligen tomt.
Lite potatis, lök, ett ägg ich ketchup är de vi har ! 
Hoppsan :)
Nelly fick välja lunch, pyttipanna.
Toppen. Lättlagat..
Dock äter inte jag de men ändå.
Till kvällen blir de så enkelt som korv och pommes :)

När barnen sover idag ska vi kolla på filmen the conjuring ..
Späääänanade:)

Måste även rekomendera serien homeland , asbra !
Precis i min smak.

Ne nu ska ja göra något med Nelly tycker hon.
Ha en bra fredag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0