Torsdag

Tänk va lite sömn kan göra.
Idag känner jag att jag inte vill hoppa framförtåget 😃
Simon tog Noel inatt och imorse.
Vart en bra natt ändå .
Han somna halv nio igår så vakna han halv fyra och ville äta.
Somna om på 10 min och sov till halv sex .
Jag gick upp kvart över sex .!
Så himla skönt.
Känns som man haft värsta sovmorgon :)
Nu åker han runt i sin gåstol .
Ska försöka hålla han vaken lite mer om dagarna .
Att han sover en längre stund på fm sen att han sover en sväng på em.
Som de varit förr har han sovit lite här och där .
Han brukar sova en sväng nu rätt tidigt men ska hålla han vaken till iaf nio så går ja en promenad med han sen.

Inga planer alls förutom mitt spinningpass vid sex idag . 

En morgon när kag va så trött och less så boka ja en julklapp till mig och Simon :)
Ett dygn i Sthlm, bo på hotell och gå på Avicii !!!!
Som jag längtar . Men är inte förns i mars men ändå ;) 
De kommer bli grymt !! 

Har börja kolla på pretty little liars och jag tror jag gillar den serien .:)
Lite tjejig sådär :) 

Nu mera kaffe :) 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0