Söndag

Idag bytte jag av Simon klockan fyra igen .
Jag vet inte vad man ska göra med Noel  .
Sjukt frustrerande är vad de är . 
Han bara skriker hysteriskt och lägger man han vänder han sig hit och dit.
Ställer dig på alla fyra .
Han blir hysterisk vad man än gör känns de som.
Han är verkligen trött en vägrar att somna utan en kamp och de går inte låta han vara vaken heller för han bara skriker och inget är bra ...
Jaja nog klagat .

Nelly kom upp vid sex hon också .
Hon sitter i soffan och äter lite frukost.
Jag står och drar vagnen över en tröskel .
Ska snart ta en kopp kaffe och sen baka lite scones tänkte jag . 

Dagen blir lugn .
Helt slut.
Får se om Nelly kan leka med någon kompis eller något annat .
Funderar på att köra bfit ikväll också men de får vi se va orken säger .

Jag har sagt de förr och jag säger de ingen !!!
Inga mer barn för Erica Jönsson .!
De räcker med två ..
Jag är nöjd med de :) 

Ha en bra söndag 





Kommentarer
Postat av: Anonym

Just nu kanske du ska fokusera dig på noel. Är han hysterisk finns det en anledning ex tänder på gång, eller ont någonstans.

2013-11-17 @ 11:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0