Lördag

Hade skrivit ett långt inlägg så gör jag något så allt försvinner !!!!
Hur less blir man inte !!

Noel sov hos mamma och pappa igår.
Jag somna klockan tio typ och vakna till någongång under natten men somna om igen och sov till nio i morse !
De hade även gått super bra hos mamma och pappa !
Kanon ju :)
Passa på att köra ett pumppass innan jag åkte för att hämta hem honom :)

Imorgon är de pressar schema.
Ska till Sofie på någon inredningsak.
Ingen aning va de kan vara :)
Sen är de innebandymatch som gäller för att sen avsluta dagen med ett bfitpass .

Lägger in en bild på hur kroppen förändrats nu när Noel är 5 månader .
Skärpte mig ju med kosten i två veckor sen gick de åt pipan :)
Bättre lycka nästa gång !
Tur jag tränar annars hade jag nog rullat fram med tanke på allt jag stoppar i mig :) 

Första bilden är typ sista bilden på magen innan han födds, andra bilden är direkt efter han är ute och sista är nu :)
Kroppen är rätt häftig som pallar något sådant !
Coolt liksom .

Ha en bra lördag ! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0