Lördag

Sitter och tittar på Noel när han leker medans jag väntar på att kaffe ska bli klart .
Jisses va stor han blir, så himla duktig.
Tar sig dit han vill, greppar allt han vill och har börjat prata mer bebisspråk nu ..
Dadada så himla sött .
Inatt har vi fått sovit ganska bra. Han somna vid tio sen vakna han vi halv ett och va lite ledsen men somna om, halv tre åt han somna om direkt ..
Sen vi fyra vakna han igen.
Sen nu på morgon har de varit lite hit och dit.
Vid halv sju bestämde ja mig för att ge upp och vi starta dagen :)
Nu har vi massa tända ljus orkar man inte vara vaken på kvällen så får man ta myset på morgon :)

Idag funderar jag på att gå på pumpen eller om jag ska vila .
Gick segt igår på spinningen så kanske är dax för en vila, eller bara ta en promenad :)
Imorgon ska jag och even testa yoga så :)
Vill att klockan ska gå lite fortare så jag får baka mina helgscones :)
Bara på helgerna jag äter smörgås så då bakar jag scones ❤️ 

Idag blir de nog bara en hemma och städdag..
Pyssla lite :)
Tacolasange till kvällen har Simon beställt också tackar ja inte nej till.
Supergott .

Ne nu är kaffe klart .
Ha en bra lördag .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0