Lördag .

Byter av Simon så han får gå och sova !
Lillkillen panikskriker tittsomtätt och har gjort hela natten .
Jag fattar verkligen noll av detta !
Men bara bita ihop, ingen som sa att småbarnslivet va en dans på rosor eller ;)

Igår va jag och köpte ny byrå till nellys rum.
De vart superbra, mycket bättre än hon hade förr . 
Satt upp en tavellist och två tavlor också .
Idag ska vi sätta upp en spegel över skrivbordet så de blir som ett sminkbord också ..
Sminkbord??? Hallå stora damen :)
Tack Evelina för all hjälp .
Och Tomas (fast man lära hålla koll på dig vid bygget av byrån)

Idag blir de en lugn dag !
Jag kommer hata de men så får de bli.
Fixa på nellys rum, skruva ihop två bokhyllor till källarn och plocka där, ta han om en snorig Noel !!!
Han är typ sjuk igen .
Hade med han i söndags till Sofie, visste inte stt Sigrid va snorig sen på babyrytmiken va de lite snorigt också 😔 
Ska iväg på ett pumppass vid elva idag också . Känner stt kroppen behöver de .
Kanske tar tag i att knäppa lite julkort, beror på barnens humör ;) 
Och mitt ;)

Ha en bra lördag ! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0