Gonatt

Imorse städa ja av hela mellanvåningen efter min kopp kaffe :)
Drog på pump sen baka ja heeeela dagen.
Saffransbullar
Rocky road
Saffranskakor med daim.
Sen tacolasange ..

Nu är ja helt slut.
Sjukt trött i benen är jag också !

Vart en bra träningsvecka
Lördag: Bodystep 30 min core 30 min och bodypump 60 min
Söndag: bfit
Måndag: vila
Tisdag: Bodystep 60
Onsdag: bfit
Torsdag: spinning 30
Fredag: spinning 60
Lördag: bodypump 60
Och imorgon söndag blir de yoga !!
Sen vila måndag :)
+ att ja fått till promenader också varje dag på cirka 8 km ;)
Konstigt man är trött ;)
Vissa veckor är bättre än andra och de är så fruktansvärt roligt nu !
Varierande träning !!! 

Gonatt 





Kommentarer
Postat av: läsare

Oj! va du presterat...

Svar: Jo men visst :) ibland så :)
Marie Erica Jönsson

2013-11-24 @ 10:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0