Midsommarafton ..

Jag och barnen sitter nere i soffan ..
Känns så konstigt .. Jag och barnen :) tänk att jag har två underbara barn ..

Idag är de midsommarafton och de ser ut att bli bra väder :)
Vi ska åka ner till mamma och pappa och träffa Emelie och Daniel nu på fm, måste bara låta klockan bli liiiite mer ;)
Sen ska Nelly till Andreas :( så de blir Inge gammelgården för henne iår :(
Vi blir bara hemma hos mamma och pappa och äter gott och bara tar de lugnt ..

Igår vart de promenad . Sen körde jag lite plankan och armhävningar.. Samt lite boxning . Så idag har man träningsvärk :)) guuud så sköööönt ..

Tusan jag vet inte vad jag har för fel på ena bröstet .. De vänstra blir stort och fylld med mjölk .. De högra blir aldrig de .. Blir bara klumpigt .. Så ett bröst är stort och ett litet .. Stör mig väldigt mycket på de.. Har pumpat ur nu och ammat båda men de andra är mycket större !!:)

Ne om de är dax för lite frukost nu kanske .. Men känna tidigt !

Ha en bra midsommar ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0