Måndag

Jag och Nelly ligger i soffan med täcke och massa tända ljus ..
Har precis ätit lite frukost . Dock överskatta ja mig själv så jag orka aldrig muslin .. Tokigt :)

Idag vet jag som vanligt inte vad vi ska hitta på, ser ut att bli fint väder iaf . Nelly åker till sin pappa på em iaf .
Kanske ska passa på att träna lite pump eller Spinning activio mot kvällen .. Eller varför inte båda :)
Nä får se va de blir av denna dag, de brukar lösa sig tillslut iaf .
Ska försöka städa eller rensa något nu om dagen när jag är hemma så de underlättar vid flytten .. Men återstår att se . Ugnen är väll iaf ett måste, nellys garderob har jag redan gjort :) hoppas allt går smidigt vid flytten . Ska gå och kolla lite på happy homes på tapeter och färg . Tror de blir till att handla lokalt. Orkar inte åka runt för att få saker billigare ;)

Imorgon blir de nog till att gå och kolla på Hofors -storvik i innebandy iaf :) brukar vara roliga matcher de . Hoppas Hofors kastar ut godis när de blir mål;)
Sist fick ja en påse .. Eller ja tog :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0