Söndag

Efter att ha gett Noel mat och dragit han i vagnen i 45 min så har jag gett upp . Nu ålar han runt på golvet och sliter i allt och skriker .
Eller nu har han dragit till hallen :)

Hann med allt vi skulle igår :)
Planering är a och o och vill man så kan man :)

Vi avsluta dagen hos mamma och pappa med mat från Granliden .

Idag ska jag iväg och göra fransar .
Trodde inte jag skulle göra de för jag är alldeles för snål för sånt dära .
Men Sofia behövde personer att träna på så då vart de helt annorlunda :) 
Imorgon när man vaknar kommer man se ut som en filmstjärna ;) 
Hahaha

Idag drar adventsutmaningen igång på aerostep också .
Man är lag och ska samla träningsminutrar, de lag som vinner får en varsin plats på konventet i april :)
Toppen bra pris ju :)

Jag fick en kommentar hur jag kunde lägga upp bilden på Nelly i evelinas bikini .
Jag förstår inte varför jag inte skulle kunna göra de ? 
Vad är de som är så fel med den bilden?
Jag tyckte den va väldigt roligt att hon kom ut från toa och sa hej jag heter Evelina och jag ska bada !
Hon är ju inte naken direkt .
Gjorde jag fel som la ut den bilden ?
Är den så hemsk?
Eller är ja en hemsk mamma som gjorde de ? 

Ha en bra söndag .




Kommentarer
Postat av: emelie

Alla har olika tankar o åsikter om allt, tänk inte så mkt på vad alla tycker o tänker. Jag skrattade gott :) Hon e så skön Nelly ♥

2013-12-01 @ 09:50:14
URL: http://xemeliex.blogg.se
Postat av: Anonym

Förvånar mig lite att du inte själv förstår att det inte är "pasande" att lägga upp en bild på fyraårig liten flicka i trosor och bikini-Bh med inlägg i. Möjligen att jag kan förstår att du tycker det är en "rolig grej". Men låt det vara det "i det privata". För hennes skull och möjliga personer som missbrukar den typen av bilder skulle jag rekommendera dig att inte lägga upp den typer av bilder igen!

2013-12-03 @ 23:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0