Måndag

Står och försöker få Noel att somna . De går sådär kan jag meddela . Drar han nu i vagnen efter jag gett honom mat, guppat runt med han i famnen, ignorerat han i sin säng osv men inget funkar !
Han vill verkligen inte somna om helt enkelt . 
Men sömn är överskattat, vem behöver de liksom ? 😝

Igår träffa jag Sandra, Sandra, Emma och Katrin !
Mycket trevligt va de .synd att de är så sällan man ses .

Idag ska jag iväg till Malin och fixa mitt hår på morgon .
Ska även hinna med en promenad, sola och städa lite tänkte jag .
Nelly kommer klockan 16 idag :)
Till kvällen blir de litet julbord här hemma och lite Bingolotto .
Tänkte låta Nelly spela då hon är helt inne på siffror och räkna med mera :)
Liten. Myskväll sådär med familjen .

Alltså jag har nu hållt på en timme med Noel , ska man ge upp och låta han vara vaken en stund ?!
Han skrattar och pratar i vagnen ..
Unge säger jag bara !!! :)
Sofie, detta är tidigt sju är rena sovmorgon !!!!!! ;) 

Ha en bra måndag !

Efterrätten igår 😍



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0