Lördag

Jag och Noel hänger nere med lite kaffe och levande ljus .
Den ungen hatar att sova .
De sägs att de vänder men efter tre månader börjar jag tvivla :) 

Jag är bättre men inte bra .
Skulle verkligen vilja träna, har inte gjort de sen i tisdags men lika bra att vänta lite till innan . 
Ska iaf försöka gå och sola idag . Jättelängesen sist .! 
Behöver verkligen de . 
Damerna har även match idag så funderar på att kolla på den också . 
Vi har även sagt att vi ska städa här hemma idag !

Noel gör mig helt svettig, han reser sig mot allt nu !!!! 
Han är verkligen jättevinglig men ska absolut resa sig.
Blir några vurpor om dagen om man säger så ! 
Han kryper in i saker och reser sig mot lösa föremål, han fastnar lite här och där :) ingen vila alls här.
Hahah den vilda bebisen liksom ! Sätter han på ett ställe och kollar bort en sekund och han är borta :)




Kommentarer
Postat av: mum (grandmum)

En enkel kommentar, äpplet faller inte långt från trädet;-) hahaha.

2013-12-21 @ 08:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0