Kväller

Så har denna dag gått också .
Jag vakna som sagt vid tre och har varit vaken sen dess .
Inte så konstigt med tanke på hur länge jag sov innan de :)
Noel sover, får se hur länge.
Han hostar och snorar.
Va med han till BVC idag med allt såg bra ut .
Alla värden så nu har jag gjort de jag kan .

Vart en promenad och jag är redan less på snön.
Vagnen gick inte så bra i snön som jag hade hoppats på :(
Väldigt besviken av de .
Gör ju inte saken bättre att detta bara är början på vintern.

Min aptit har inte kommit tillbaka riktigt än .
Konstigt, den brukar aldrig försvinna .
Är inte sugen på något eller absolut inte varm mat.
Men den kommer nog tillbaka snart .

Till kvällsmat fick de bli kycklingsallad.
Efter ett härligt spinningpass .

Ne nu borde jag gå och lägga mig . 
Jag får typ ångest inför nätterna för jag vet att dom blr dåliga .
Har inte haft en bra natt sen jag vet inte när .
Eller de finns bättre och sämre nätter .
Men vaknar alltid två-tre gånger per natt .
En gång för mat och då tar de tid innan han somnar om .
Sen vaknar han så man måste guppa runt på han.
Sen vaknar han vid 4-5 .
Och om han sover till sex kanske han vaknar två gånger i timmen mellan 4 och 6 .
Jag vill typ inte att de ska bli kväll .! 
Nu när han är sjuk lär de inte bli bättre :/

Positiv Erica !
Tänk positivt :) 
Men på något sätt så orkar man liksom ! 


Noel har nu börjat resa sig mot saker !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0