Kväller

Pjuh, kröp precis ner i en iskall säng .
Vi har fönstret öppet och inte så hög värme på så får se om de blir bättre med Noels hosta . :) 
Men de är så konstigt han hostar typ inget ibland sen en gång per natt hostar han som fan . Jättekonstigt ! 

Nelly är så himla duktig.
Jag får påminna mig själv att hon bara är fyra år .
Vi kolla på julkalendern idag sen borsta tänder osv.
Läste lite i en bok och sa gonatt.
Jg gick ner och duscha och hon mpste somnat direkt .
Hon sover på sitt rum hela nätterna, kommer aldrig in till oss . Ibland önskar jag hon kunde de , när Simon åkt till jobbet . Iofs är jag alltid vaken innan henne men ändå :)tänk om de kunde hända :) 
Sen är hon en trotsig fyraåring ocksp .
Idag har jag säkert sagt till henne 100 gånger att hon inte ska bita i tröjärmen men hon gör de ändå .
Tröjan blir helt förstor i halsen och helt dyngsur och äcklig i ärmen .
Men icke sa Nicke .!
Hon tuggar på hon :) 
Och jag är en tjatmamma..

Nu ska jag stänga mina blå innan lillherrrn får för sig att vakna !! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0