Jösses

Vilket dygn !
Efter bodystepen i tisdags kände ja mig helt slut ..
Illamående osv .
Jag gick och la mig halv åtta, har sovit till och från till nu !!!!
Va upp ibland och drack något sen la jag mig igen och somna direkt . 
Vaknade nu halv tre på soffan och kände mig någorlunda .
Så nu står jag och drar en sjuk Noel i vagnen .
Han är super snorig igen !!!

Han får aldrig vara frisk han.
Hostar, snorar och nyser som bara den .
Ingen av oss andra är förkylda .
Han har inte varit frisk på jättelänge nu :(
Vet inte vad jag hade för fel men ja kallsvettades, yrsel, ont i hela kroppen och börja må illa om js va vaken längre än 30 min :/ 
Jättekonstigt .

Ha en bra torsdag ! 






Kommentarer
Postat av: Linda

Allt du beskriver är samtliga tecken på sömnbrist!
Du måste försöka ta det lugnt och vila när du får tillfälle och drick vatten. Vet själv att det är svårt men för din egen skull måste du lyssna på din kropp, den ska hålla länge än <3 kram på dig!

2013-12-05 @ 10:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0