Fredag

Jag och Noel hänger nere i soffan.
Vilken usel natt de varit, skämtar inte om jag säger att han vaknat minst tio gånger !! 
Så frustrerande så jag vet inte vad .
Man har ångest typ varje kväll för man vill inte de ska bli natt.

Julen ar iaf varit toppen.
Vi va hemma hos mamma och pappa.
Kolla Kalle, öppna paket och åt alldeles förmycket .
Lugnt och skönt, eller lugnt finns inte med Nelly Jönsson i sällskapet :)
Jag älskar hennes uttryck på morgon vi kommer ner och ser paketen !!
Älskade unge!
Hennes bästa julklapp är ett dockhus , hon kan sitta på sitt rum ensam och leka med de .
Och de är inte vanligt att hon gör de .:)

Juldagen va jag ut :)
Va hem till Karin och umgicks med ett gäng flickor!
Mycket trevligt .
Folkan hade jag klarat mig utan, 200 spänn kosta de också! Tvi :) gick in och dansa lite sen gick jag hem innan de stängde :)
Tant ville hem och sova .!
Vakna upp halv elva dagen efter, HALV ELVA liksom :)
Inte ett dugg bakis så de va skönt .

Idag ska vi på fika i storvik hos familej Gabrielsson.
Imorgon tror jag vi ska till Falun och umgås och på söndag är de badkalas för Texas som fyller år :)
Rullar man inte fram efter denna jul så vet ja inte vad :)
Har inte tränat än, eller jo va på gymet igår med Simon men gjorde inget seriöst .
Haha jag är verkligen ingen gymmänniska .
Men har träningsvärk i röva så något rätt gjorde ja nog .
Men snart drar jag igång igen :) 

Ne ska jag nog koka mig lite kaffe . 
Ha en bra fredag :) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0