Dan före dan

Nu är de nära.
Barnen sover och vi hänger i soffan!
Jag tror jag är frisk nu, kända verkligen så.
En vecka från träning och promenad tog de .
Imorgon blir de ingen träning men på juldagen blir de något :)

Idag va jag och färga håret och klippte de.
Men ska dit igen på juldagen och lägga mer slingor . Nu är de en ombre, inte jättetydlig men en ta början så ska låta håret vila sen bleka i lite mer slingor :)
Känns riktigt bra . 
Gud orkar inte blogga egentligen.
Nu packa fram alla paket sen i säng .

Bjuder på en blir från lördagen .
Alla va så himla duktiga på att bli bra på kort . Supersäkra .
En annan vart bara sjukt nervös när jag såg en kamera och de va massor :) hahaha men va fan :) 

Ne nu plocka och lägg sig .






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0