Den ständiga ångesten ..

Som rubriken säger så smyger sig den ständiga ångesten fram ...
Imorgon åker Nelly till sin pappa och jag gillar de inte .. Allt flyter på så bra, både läggning och mat .. Samt allt annat .
Hon blir så himla stor ..
Idag va hon ute själv i regnet . Jag var också ute men gick in för ja mådde så dåligt .. Ja förklara för Nelly dom de va att ja hade svårt att andas för bebis låg så högt upp så ja behövde gå in och vila lite .. Oj du ska väll inte dö mamma svara hon ❤ sötungen min ..
Sen sa hon gå in och vila du mamma, jag är ute ...:)

Men får ändå ångest för ja behöver lägga mig och vila lite när hon är här . Men hon leker super bra och man är ju med hela tiden men ändå . Vill ge henne all fokus när hon är här men ibland räcker de inte ..
Mina fina dotter !!!

Hon kommer en stund till mig på lördag för vi ska fira even som fyller 20 så får träffa henne lite då .. Sen kommer hon ju söndag kväll ..

Får passa på att vila upp mig ordentligt med gott samvete nu när hon är hos sin pappa ..:)

Nu ska jag sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0