Nytt år !

Då va de snart dax för ett nytt år igen mina damer och herrar !
Och vilket år de varit/kommer bli !
Vi väntar liten till juni och hur spännande är inte de ?!

2012 va ett händelserikt år med både glädje och sorg .. Ska väll kanske skriva en sammanfattning av året men har inte sådan stor koll på saker och ting just nu . Mitt minne är inte de bästa om man säger så ...

I februari förlora jag min morfar <3 helt plötsligt .. De kom som en chock för mig . Kan fortfarande inte förstå att han inte finns hos oss ...

I april åkte jag till Gbg för att spendera tre veckor och utbilda mig till personlig tränare och kostrådgivare, något jag länge drömt om .. Och vilka tuffa veckor de vart .. Som ja pluggade, saknade Nelly och försökte umgås så mycket som möjligt med Simon.
Fyllde även 25 år :)

I juni fyllde min älskade dotter 3 år ...
I slutet av juni vart jag sambo <3

I augusti åkte ja med emelie och Evelina till Sthlm för att kolla på lady gaga i Globen ... Och vilken show !

I september drog ja på mig jordens jävla cpfylla från helvete .. Vart rädd för mig själv !
Trodde ja va bakis i flera dagar men så va icke fallt ..
Fick ett plus på gravidstickan :))
Vi skulle bli föräldrar nästa år :)

November va jag och Nelly och emelie på jul på Liseberg ! Mycket mysigt ..

December förlova vi oss !!

De är väll vad jag kan komma på .!
Har även fått en kusin under året ..
Lilla Linné ..

Har hänt sjukt mycket men de står still just nu !

Ha en bra kväll ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0