Uppdatering

Sitter nu här och är såå stolt över mig själv..
Hur länge har ja inte vilja prova step som träning, och idag gjorde ja de..
Men när ja kom dit så va de dubbelstep..
MEN, ja fixa de..
Avsluta med ett pumppass :)

Dagens mat och träning :
Frukost : 3dl lätt youghurt och 3 msk musli samt två äggvitor
Mellanmål : 150gr Kesella
Promenad 45 min
Lunch : Räksallad
Mellanmål: 150gr Kesella 2 knäckemacka med makrill
Middag : Chili con carne med råris och grönsallad
Dubbelstep 60 min
Pumppass 60 min
Kvällsmål : 150 gr keso med mosad banan och en kopp te.

Snart blir de sängen för har fm imorgon ...
Ska bara fixa lite saker :)
HAr tagit åt mig en sak får se om ja kan genomföra den ...:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0