Helgen ...

Ännu en helg har gått ..
Har väll inte hänt så himla mycket..
Igår va Jag ,Even och Susanne in på parkrocken i sandviken och kika..
Banden va väll inte de vi titta på direkt..
Tänk hur vissa ser ut ..
Men de va säkert vi som va dom udda där om man säger så..
Haha
Vart ett besök på donken också :)
Idag starta ja dagen med en promenad, så otroligt skönt..
Trots spöregn..
Nu har ja petat i mig lite mat och fick precis ett sms från Susanne att de finns kaffe och paj där om 30 min..
Så inte är ja den som tackar nej eller :)
Sen kommer mitt lila favorit hjärta hem..
Saknar hennes tjatter så de gör hon.. Ja ska pussa sönder henne när hon kommer hem..
Igår när ja låg i sängen på morgon låg ja och kolla upp vilopulsen..
Vart liiite stolt för ja hade en på 44-45 kom ja ner i som lägst..
Tror de är rätt bra iaf..
Kvällen spenderas nog i soffan med någon bra film ...
Så får de blir :)
Jaja nog yrat..
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0