Bantningspiller...

Fast jag tycker de är fel att kalla de de. :)
Men hur som helst så har jag beställt som ska minska aptit och sötsug...
Så får se hur de funkar..
Produkten jag köpt är :
http://www.vippon.com/natural-botanical-slimming-30-dag-bantningspiller/product_details.php/products_id/732
Har du någon erfarenhet av den??
Jaja får se hur de går..

Har vart och snygga till luggen lite idag, sköönt.
Nu sitter man och laddar för en promenad till jobbet.
Tänker inte låta halkan vinna direkt :)
Har laddat upp med vindruvor och apelsiner inför natten!

Ne nu ska jag väcka Nelly!

Kommentarer
Postat av: mum

Hallo fattar du inte att det INTE finns några genvägar till minskad vikt, DU måste göra jobbet själv, tänka på vad Du äter och röra sig. Du är ganska envis varför inte det när det gäller LÄSK GODIS mm.Vad innehåller dessa piller som du ska stoppa idig?

2011-01-17 @ 15:22:13
Postat av: mum

Jag är inte ELAK jag säger dig sanningen:)

2011-01-17 @ 15:22:57
Postat av: Lena Jonsson

Prova crohm-tabletter som tar bort sötsuget finns på hälsokost:)

2011-01-17 @ 15:46:13
Postat av: Tezz

Lär bara säga grymma tabletter de där, !! Har bara positivt att säga om dem! Åh garanterat tar den bort sötsuget!

You go Erica!!

2011-01-17 @ 18:50:42
Postat av: Linda

Tack för din komentar :)!! Om jag ska komentera det här när jag ändå är inne på din sida och skriver, så håller jag nog med mum där uppe. om du verkligen mår dåligt av det här så ta hjälp av någon som verkligen kan sånt här. Jag kan inte sånt men någonting som jag förstår ialf är att det inte är hälsosamt för dig tjejen! Du har ju en sådan liten goo fröken som måste kunna ta bort dig från dina tråkiga tankar, eller hur?! Sköt om dig nu.

2011-01-17 @ 21:18:08
URL: http://lindalans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0