Sovmorgon?

Vet inte hur ja tänkte idag när ja hoppades på sovmorgon :)
Men va gör de, rutinerna funkar mycket bättre när vi går upp i tid.

Idag ska vi besöka Sarah och Hilma (vet inte om Jonas är hemma)
Ska lämna av Nellys gamla bilstol .
Sen får vi nog Torsåker finbesök :)
Anatar att de blir massa lek i "lilla-stugan" och dockvagnen.
En och annan cykeltur hinner vi nog också med.

Igår vart ja sååå stolt över mig själv.
Va inte ett dugg laddad för en löptur, sköt liksom upp de hela dagen.
När nellt somnat vid halv nio va de lika bra att få de gjort.
Och hur bra gick de inte då???
Super bra..
9 km på cirka 35 min.
Allt kändes sååååååå lätt..
Fast idag är jag rätt stel i ben och rygg .
Blir till att åka och ta ut ett par nya löpskor som ja fick när ja fyllde i Söndags :)

Ne nu är kaffet klart..

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: sofie

9km på 35min !!? :O IMPONERANDE!!!!

2011-04-26 @ 07:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0