Ångest ..

Jag har sån jäkla ångest och dåligt samvete över att Nelly ska sova på dagis inatt.
Jag är hemma.
De är Andreas vecka och hon sov med mig inatt.
Jag vet atthon inte har de dåligt eller något på dagis men ändå, de känns.
Samtidigt känner ja att ja vill hinna göra lite saker nu när hon är hos andreas denna vecka.
Tex träna eftersom de inte blir nå sånt alls veckan hon är hos mig.
Idag drar juh löpning med Aerostep igång och vill inte missa de.
Men är de verkligen värt att va med på de om man ska känna såhär .??
Anledning till att ja känner som ja gör är att de är fler barn på dagis inatt som ska sova där.
Nelly har då svårt att koppla av.
Sen måste man juh ligga med henne och då får hon vänta till sist.
Jag förstår att man måste göra så, men de känns.
Åh hur ska jag göra ??
Faaan

Kommentarer
Postat av: sanna

det fixar de, de är rutinerade och det är alltid värst för föräldrarna, barnen mår inte dåligt av det :)

2011-04-28 @ 15:06:00
URL: http://barbafet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0