Ingen barnvakt...

Idag fick jag allt stå över träningen.
Inte ofta jag behöver göra de men idag vart de så.

Idag har jag inte gjort alt för mycket.
Vart en promenad på morgon med Sandra och Katta.
Sen hem och baka lite inför dopet.
Så nu är snickerskakan gjord.
Gjorde två, eftersom jag vet att Katta kommer. hahaha.
Sen gjorde jag en kladdkaka, men den slängde ja.
Pinsamt att servera den.
Tänkte skicka sms till några och bjuda på fika här imorgon.
Tur jag inte gjorde de.
Sen vart de en promenad till Edsken.
Trodde de va gatulysen efter den gångbanan.
Men icke sa nicke. Fick gå i mörkret.
Lite otäckt va de allt.

Nu har jag grejat lite på farmville :P
Haha

Imorgon blir de till att gå och simma.
KLockan är ställd på 06.00
Andrreas får ge Nelly mat när han kommer hem från nattskiftet.
Snäll han är .
Sen blir de väll en promenad vid tio om allt går som de ska.
Sen ska jag ha maten klar till pappa och even klockan 16.00
Dom ska på match i mora.
Sen vill jag ut och springa en tur också.
4.5 eller 7.5 bara jag får sällskap ;)
Vill du/ni.. Hör av er. :P

Ne nu ska jag kika runt lite mer innan jag ska gå upp och lägga mig.

Ha de.

Kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0