1 maj 2009

Nu är de äntigen maj.. När ja kolla på telen i morse stod de 2009-05-01.. SOm jag har längtat att de ska bli maj och nu är de verkligen de.. :)

Igår gjorde jag verkligen inge alls.. Vakna klockan åtta av att Andreas fick larm.. Höll påatt flyga ur sängen för jag vart så rädd.. haha.. Kunde inte somna om efter de uppvaknadet så åt lite frulle sen måla jag trappen..
Ska måla idag med får se hur de blir.. Sen vart de till att rsna plattorna utanför altan.. Så nu är de fint där med..Sen satt jag mest i solen resten av fm - em.. :)
Sen kom Evert hem och de skulle förberedas.. Hej och hå.. Andreas får larm så JAG får sköta grillningen..Hum va inte så lät som jag trodde.. eller så va de köttet.. Tror mer de va köttet fakitkst...Dom fick mat iaf och vad jag hörde så va alla mätta...
Sen vart de till att kolla reprisen på så ska de låta... Alltså säga vad man vill om Carolina af ugglas.. men fin kropp de här hon..Så vill jag se ut.. TYP...
Sen va de dax för pensiönärerna att krypa till säng.. Typ tio.. :)
Mest irriterad va jag på alla smällare och raketer och festen utanför... Så jag stoppa i mina hörpluttar och la mig under täcke hahahha.. Och somna.. :)

Vakna nu att Sandra skicka ett sms om jag vill följa med till valbo. Kan jag väll.. men tar emot lite eftersom man då blir inne när de är sol.. Men jag ska med.. :) Måste kunna göra saker även fast solen skinner..de är helt sjukt jag får en klump i bröstet.. Mne jag hinner vara ut när i kommer hem.. Så är de.. ANDAS:.. :)

HItta ingen fin bild på hennes kropp..hon va så konstig klädd på alla kort hahaha

ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha men älskling :D



men visst var det väl skönt då !

Fast du är gravid du, vad är min ursäkt då ? =) haha

2009-05-01 @ 09:29:54
Postat av: Mum

Nu solar du inte magen tänk på Charles-Ingvar

2009-05-01 @ 09:52:17
Postat av: Andreas

Det va nog inte köttet de va fel på.

Det säger sig självt att en karl måste sköta grillen. Gärna med en kall öl i näven :D

Resten görs däremot nog bäst av en kvinna :D



2009-05-01 @ 11:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0