30 Mars 2009

Ännu en helg har gått.. En väldigt bra helg om man säger så. .Träffat mycket trevligt folk...

Fredag: Tacos här hemma med Sandra,Katta,Linda och Anna.. Vart massa spel och tjatter... Mycket trevligt...



sandra fick jag tyvärr ingen bild på.. :)

Lördagen: KOlla först närAndreas spela innebandy.. Fast va väll inte såååå mycket att se..haha.. Mycket snack och liten verkstad... Hahah men men.. Han va juh inte sämst iaf...
Sen vart de hem till byn och äta mycket god mat..Sen va de tjejkväll hos anna..Hon kanske hade de finaste huset jag sett på grymt läänge.. Vill ha typ nå liknande... :)
Där va de massa tjejer.. Vart en hel del spel och tjatter.. alkohol.. ramlösa :)

                

  

Saknas några på kort.. Typ dom jag satt bervid.. :)

Söndag: Sov till kvart i ett.. Hur länge är inte de... Men de behövdes nog..
Sen vart de bio med mamma och even..Män som hatar kvinnor.. Rikitgt bra film faktiskt... Sen vart de till och kolla på Yes man när vi kom hem...

Idag har jag varit ute och gått.. Ska väll laga lite lunch snart sen tänkte jag åka till viken och träffa Sofie...

Ha en bra dag....

Kommentarer
Postat av: hhoohhoooo

meeeen guuuuud! haha fan va biffig man såg ut hahah eller lite tjock om man får säga så haha :D

2009-03-30 @ 16:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0