27 Mars 2009

Och åter idag igen är solen framme.. HUr sköönt som helst.. Har vart och lämnat iväg andreas bil på lagning så vart en liten promis hem.. Otroligt sköönt..
Sen nu på morgon har jag köpt ett skötbord som man sätter över badkaret..
Köpte Frejas gamla..DOm ville ändå bli av med de så varför ska vi köpa ett helt nytt för.. Lite onödigt liksom...

Ska väll bege mig ut på promenad med Katta och Sandra snart...
Fast ska inte ljuga .. jag är lite seg i benen nu efter alla promenader..de tar lite på krafterna.. men  jag vill bara vara ute när de är sånhär väder...

Sen blir de till att dammsuga..sen ska jag till valbo med even.. Hon ringde och fråga igår och vill åka och byta sina skor.. .SNäll som man är så ställer man upp...
Ska nog köpa lite kläder till miraklet också.. :) Kände igår kväll att jag ville köpa lite bebis kläder har trots allt bara köpt två body och två byxor.. Sååå nått mer blir de nog idag..

Ne nu till nå annat.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0