26 Mars 2009

Sitter nu här efter en och en halvtimmes promenad nu på morgon.. Otroligt sköönt.. *Älskar verkligen solen..
Men visst känns de i benen när jag går en rejäl vända.. men men ska man sitta inne då?? Ne du tack...

Får se om den blir en lunch/fika på hanssons snart efter man gjort sig klar.. Duschen väntar..Men som vanligt är man seg in i den.. :)

Imorgon blir de tacos här hemma med Katta,Sandra,Linda och Anna tror ja de vart om jag fattat de rätt.. Så ska väll till och städa lite.. Men gör nog de i morgon..Annars hinner Karln riva till hhahahahaha... Ja med.. :P

LÖrdag blir de ner till byn och träffa alla som man typ inte träffat på 100 år..ska bli hur trevligt som helst...Längtar verkligen... Frågan är juh bara va man ska HA för kläder hahaha-..utbudet är inte stort nu inte,,Man tager va man haver...
Inget sitter snyggt mer utan nu gäller de att de är bekvämt..hahah ...

Ne nu duschen...Och hopaps att jag får med mig någon på fika..
Annars kanske de blir en glass på time när Andreas slutar...

Ha en bra dag..!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Glass är gott :)

2009-03-26 @ 12:34:30
URL: http://xem3liex.blogg.se/
Postat av: erica

Glass är super gott.. :)

2009-03-26 @ 12:43:56
URL: http://ericaj87.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är en snäll storasyster du:) ger syster mat och matlåda, lilla syster får sova hos dig när hon har sovmorgon och mammaoch pappa får lite barnledigt:)

2009-03-26 @ 19:00:34
Postat av: erica

Jaaa..jag r en snäll storasyster.. :

2009-03-26 @ 20:27:06
URL: http://ericaj87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0