2 Mars 2009

Jaha... Idag beställde jag min nya telefon.. Som jag velat vilken ja ska ha. Fattar inte varför jag har sån himla beslutsångest jämt.. men tog den första jag tänkt skaffa..


Vart en C902 tror jag den hete.. Valde mellan den och 905.. Men kände att jag ville ha denna.. Så de vart den..

Idag har man jobbar på lappens.. rätt lungt idag och de är alltid sköönt.. Ska jobba på fredag..
Imorgon ska jag till läkaren och kolla upp min rygg.. Kankse får man sjukintyg på den och de vore toppen..
PÅ Onsdag ska jag färga och klippa håret.. Mycket viktigt..
På tordag är de MVC och föräldrarutbildning com gäller... :P

Ne nu ska jag duscha sen över till madde... :P
Måste liksom duscha först så jag iten förpestar stället.. haha

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0