14 Juni 2009

Passar på att slänga in några rader här nu med.. :)

Igår vart de dop.. Och som jag va nervös att lilltjejen  skulle skrika.. Hon skriker väldigt sällan och korta stunder men ändå..  Men de gick toppen.. Hon sov i kyrkan och sov på fikat.. Mammas duktiga tjej..Sen vart de tacos hos mor och far.. Samt så spela vi spel.. Men andra ord.. Och ni som sett mig spela pch tycker jag lever mig in och blir stressad och så då ksulle ni sett far min.. :) hahahha...

Natten gick bra.. Jag va så trött.. Vet att jags ov med fröken på bröstet.. Sen vakna ja då låg hon i korgen..HUm otäckt att man inte kommer ihåg.. :)
Nu har hon typ ätit i en timme och bajsat ut de så nu är hon nöjd.. Hon har även vart vaken hela fm...
Snart kommer faster mona med familj på besök..så hon passar väll på att sova....

Passar på att visa mormor dom fina kläderna Nelly fick.. Hon är urgullig i dom.. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0