1 Juni 2009

Är de inte härligt väder så säg.. Fast idag vet jag inte vad jag ska göra..Är faktiskt tråkigt att sitta ute helt själv på gräsmattan.. Lättare om man har sällskap.. Och va ska man hitta på då?
Andreas jobbar förmiddag och kommer vara som ett slakt när han kommer hem eftersom han itne sov något till förmiddagen.. Så han blir nog inte glad om jag börjar tjata på han att jag vill göra något..
SKulle åkte ner till banken och fixa lite med konton och sånt..Andreas ska byta bank..
Skulle behövt storhandla så man slipper de när bebisen kommer..OM den nu kommer. :)

Hum.. Undra ja va jag ska göra. SLutar att jag sitter ute och suckar på min filt.. :)
Har du tråkigt är de bara komma förbi..

Och inte har jag hört något från Sofie heller.. :( HUM!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0