25 Januari 2009

Jaaa va gör man vaken nu...
Jo har man en lillasyster vid namn EMELIE JÖNSSON kan man få räkna med sånt på helger...
Och emelie om du läser detta tycke rjag du va grymt taskig mot Sanna..Hon kom för att hälsa på dig och har åkt långt och du följer med en kille hem..Vakna första gången av att sanna ringer...Hon vet itne vart hon är och emelie har gått med någon kille hem.. Ger henne en nyckel till emelies lägenhet men visar sig vara fel. Både jag och sanna ringer och ringer men emelie svara inte.. Sanna hör av sig igen runt kvart över fem att hon inte kommer in i lägenheten ..så jag får ge henne en ny nyckel.. Andreas blir galen på mig för att jag pratar telefon och grejar men va ska jag göra... HALLÅ hon känner ingen i hofors...
NU är hon iaf inne men jag kan inte somna om.. Tur att man inte har jobb i morgon.. Men en gring pojkvän kommer ja ha och de tackar jag dig Anna emelie Jönsson för...

Uscha va jag ä arg känner ja men de är bara för jag inte kan somna..

Ne nu blir de tv...Säkert mycket bra klockan 05.37... Yessssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0