SKITHEM!

Borde gå och lägga mig jag också.. Nelly somna klockan 20.00 så antar att de blir en tidig morgon..
Kanske man hinner med en promenad till robertsholm och lämna dom sista inbjudningarna innan man ska lämna henne hos farmor Lena, för att sen bege sig inte till ikea och spendera massa pengar på detta skrutthem!!!!!!
FY va jag inte vill bo här. Jag vill verkligen ha ett hus.. Stora öppna ytor.. Här är de trångt på varje våning.. Är trött på att ha barnvagnen i hallen också.. Blir så jäkla skitigt.. Ett rum till skulle man ha så man får undan den,bilbarnstol, babygym, babysitter med mera..TÄnk i vinter då kommer de vara dyngsurt i hallen när snön smälter från däcken..SUCK!
Jag vill ha hus!!!!!!!!!

Sen vill jag ha någon som städar åt mig också...!!!!!

Har ont i mitt hjärta nu för att jag inte tränat på två dagar! Visst jag har vart ute och gått men de är inte samma sak..
Känns inte som träning..
Men vad ska jag göra då..!? Lika bra att ta de lite lungt så kanske de inte blir allvarligare än va de är...!!
Försöker tänka så iaf..

Vart ett klag inlägg nu kände ja !
Men de kan bli så ibland...

Faaan! Ne nu ska jag kolla om de finns nå möbler på bocket..Typ en skänk eller ett brickbord..
NE VISSTJA.. JAG HAR INTE PLATS FÖR NÅ SÅNT HÄR HEMMA!
Hatar att jag itne ens kan inreda som jag vill eller ha dom möbler jag vill för finns inte plats...!

FUCK IT!

Men men antar att jag ska vara glad att jag har tak över huvudet och ett hem!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vi ska ju sälja vårt hus... Köp det ;)

2009-08-28 @ 09:31:28
URL: http://Emel1e.blogspot.com
Postat av: Emelie

Vi ska sälja vårat... Köp det ;)

2009-08-28 @ 09:44:41
URL: http://Emel1e.blogspot.com
Postat av: TB

Kanske skulle ha tänkt på det liiiite tidigare

2009-08-29 @ 16:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0