7 April 2009

För dom som inte vet så fyller jag om 10 dagar.. :) Kan vara bra att veta .. :P haha

Idag tog jag lite sovmorgon och skippa morgonpromenaden är så slut i fötter och så..men är iaf 7 km fram och tillbaka till Edsken mätte jag upp med bil igår.. :) Vikitigt att veta liksom..

Igår va vi på MVC.. Allt såg jätte bra ut.. Hon tycker jag är skapt för att vara gravid..!? Hum vet inte om jag håller med rikigt.. haha... Men hon va imponerad över att jag klarqa gå så mycket.. :) Och tyckte jag såg fräsch ut.. Bara tacka och ta emot för jag känner mig inte så fräsch.. :)
Hjärtljudet låg denna gång på mellan 132-137..Vilket jag tyckte kändes väldigt lågt..Brukar ligga runt 140-145.. men va tydligen helt normalt.. Så nu om jag ska vara ärlig så tror jag att jag har en POJK i magen. För dom brukar ha lägre hjärtljud.. Och ligga där runt 145 och lägre.. :) Spännande.. Men då va de juh dethära med killnamn..
Vet inte om Andreas är allvarligt att han vill ha JAMIE JÖNSSON..JJ liksom...  HUm!?
Jag har svårt att säga Jamie men jag gillar de bättre än GABRIEL iaf.. haha
Inte lätt inte..
Har iaf hämtat barnvagn och bilstol nu.. Är sååå nöjd alltså.. Nu är de typ bara ungen som saknas.. Ja och de här småa då.. Nappar och sånt.. :) Men de ska vi fixa är juh ett tag kvar.. men de mesta stora sakerna är klar och betalda iaf. :)
Tack Mor och Far för vagn.. :)

Oh ny brevbärare idag.. Om någon vill veta.. :) En liten kille.. :)

Hum!? Undra va jag ska hitta på idag då? Andreas ska tvätta SIN bil och byta däck på den..Såå får se va jag och Evert hittar på...:)

Kommentarer
Postat av: Sofie

NÄE!! Jag är fortfarande säker på en tjej :P Finns ingen som kommer få mig ändra de, inga hjärtljud i världen :P haha.



Ska vi fortfarande dejta imon? :)

2009-04-07 @ 11:24:11
URL: http://soofieeklund.blogg.se/
Postat av: Marie

Haha, jag instämmer .. jaghar sagt hela tiden att det är en tjej, en magkännsla jag har bara ! ;)

2009-04-07 @ 11:28:35
URL: http://marieeks.blogg.se/
Postat av: Mum

Jag tror oxå på en tjej, MEN dom brukar vara lite piggare i magen och du skulle vara lite breeedare:)

Får se om det blir en Charles-Ingvar eller en Sally

2009-04-07 @ 12:46:41
Postat av: Emelie

men den kan då inte heta Jamie Jönsson, aldrig ! Stackars unge ..Puh1 bli alldeles svettig på jobbet juh. .



Ja, jag har ju sagt hela tiden att de kommer att bli en hjärtekrossare :) Jag gillert! Pojkpojkpojk!

2009-04-07 @ 13:55:24
URL: http://xem3liex.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag instämmer med Emelie, är helt inne på en liten pojk. Blir fin fint det, Texas ser fram emot att hans lille polare ska titta ut!!

2009-04-07 @ 19:53:07
URL: http://sasseolofsson.blogg.se/
Postat av: Ingela

Ja, jag tror oxå fortfarande på en liten tjej! Lilla Novalie låg nog bara och vilade lite! Ha de bra hemma i finvädret!

2009-04-07 @ 20:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0