5 April 2009

Jaha ännu en helg har gått...

Vart inge bowling för mig.. Jag som va så sjukt taggad. .Men lika bra att lyssna på dom som kan..
Vart en hemmakväll med korv med bröd istället.. :) Toppen..

Lördag.. Helt underbart väder.. helt sjukt.. Börja städa och göra fint på altanen.. Sen när jag ska up med bordet från källaren som ska stå där tillfällit så upptäcker jag att jag itne får upp de för trappen...
Sen är de några puckon som har tusen saker i källargången så jag kan inte ta de den vägen heller..
Tappar humöret helt..Tappar mobilen i golvet..Går i tusen delar.. jag blir galen...
Då kommer sandra och de är dax för promenad.. :)
Va ute och gick hur länge som helst..stanna tog en glass på time och så forsatte vi gå.. Uderbara väder...
Sen vart de grilla med Madde, tomas, Matte och Cissi... :) Väldigt trevligt...
Sen avsluta jag kvällen hos Sandra.. Linda och katrin va också där..

Hade hoppats på sol idag okså så man kunde sola ansiktet lite idag med..Men icke...
Blir promenad nu snart iaf sen får vi se vad dagen har ett erbjuda.. inte mycket tror jag efterom jag är så sjukt dålig på att hitta på saker..

Får se om sofie kommer idag istället.. Hon skulle juh komma förra veckan men hade lite problem då.. :)

Ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0