Hej och hå..

Va de går..eller så inte.. trodde de skulle vara kul att måla och rusta..men de tycker jag verkilgen itne..som vanligt sviker mitt tålamod mig när jg som minst anar.. Jag bilr galen varför kan itne jag vara pysslig.. men men jag är säkert bra på nå annat.. Som vadå tex??
Har iaf målat klart hallen nere..tror ja..har målat den två gånger iaf..nu är de bara trappen upp och hallen uppe kvar som jag ska göra..sen ska jag väll måla trappen också men de har jag förträngt.. gaaah är mer att göra än vad man tror..men nu är golv och sånt köpt iaf..sen blir de väll till att åka och köpa nya lister för andreas drog sönder någon list haha.. med flit så vi lära köpa nya ..:P
Emma har iaf rivet tapet och spacklat i sovrummet..ska tapetsera i morgon.. Då ska jag ta mig ann hallen upp..trevligare med sällskap juh.,,,
Ne nu ska jag bege mig till färghuset och köpa mer tejp...

Ikväll blir de väll gå och kika på innebandy,,, Jejjeee,,,
Hofors - valbo....

Om jag inte sagt de så vann vi mot aston med 8-4... sååå grymt otroligt sköönt ska jag ta och berätta...

NU nu måste jag åka andreas ringde och han har slutat jobbe och är i lägenheten.. sååååååå

Fuck off... haha mogen tjej man är...

Kommentarer
Postat av: Sasse

Hör av dig om du känner för en fika i veckan ! :)

2008-10-27 @ 09:55:12
Postat av: Erica

Åh klart jag gör..



2008-10-27 @ 12:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0