Egna Ben!

Nu är de dax att stå på egna ben... KOmmer jag att klara de eller komemr jag inte? Jag måste klara de helt enkelt...! Just nu vet jag inte mycket.. Bara att jag vill vara själv..bara ha mig själv att tänka på ....Göra som jag vill och hit å dit..vill bara ha min egen lägenhet! Men jag vet inte alls vart jag ska bo..Just nu bor jag i en väska och reser runt...Men funkar juh de också... Men men... Ska leta reda på en lägenhet som passar mig! Kan skriva så mycket om detta..Alla tankar i huvudet men väljer att ha dom för mig själv..Alltid bäst så.....!

Förra veckan va ajg i Karlstad för syster skulle ta studenten- En trevligt liten tripp med familjen..Levde svensson svensson liv..Häärligt..Campa å greja..! haha myyysigt...Sen kome emma ner på fredagen så gick vi å kolla på syster.... Solrigt student faktiskt..! Ohhh ja!
Sen hemresan går de inte ens att prata om för ingen kommer förstå hur kul vi hade ! hahahahha!



När jag blir äldre vill jag tänka..Jag är glad att jag gjorde.... Istället för att tänka jag ångrar att jag inte gjorde... För de är lättare och ångra något man gjort än något man inte gjort...!


                             



            

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha vilken glad student på kortet ;) Mouhahah!

2008-06-04 @ 22:56:53
URL: http://xem3liex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0