Denna dag!

Idag va ludde å kolla på lägenheten våran... ser ganska bra ut..lät som han va intresserad sa daniel... Hoppas han tar den...
Sen ikväll ska sndra och mattias prata med han som bur i huset ...Ihhh då får jag veta lite mer angående mitt boende... Vill verkligen ha min egen lägenhet nu,,,,

Helgen då? Ja jag vet fortfarande inte vad jag ska göra...eller jo Gästis iaf men sen då.. Å jag ska inte jobba... Weeeeiihhoooooo!!!!!!!!!!

Två nätter kvar nu sen är jag ledig.. Hääärligt...

idag kom min bikini också..kul att jag vart i viken hela förmiddagen sen när man anländer till hofors får man ett sms att den rackarn har kommit..TYPISKT! men men får hämta den i morgon....

Nu då..va ska jag göra nu? ehhhh vet inte..fick iaf 5 minuter av min dag att gå...

Ikväll blir de fotboll hos sasse sen jobba.. häärligt!

De komemr bli toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0