One tree hill...!

Fan va jag älskar den serien.. Är helt besatt av den.. har nu kollat klart på hela säsong 4.. Otroligt bra... Tänk att ett program kan locka fram så mycket jkänslor..Nu förstår jag dig evelina att du grät till visa program för jag stortjöt ja.. haha! Blödig som man ör vettu´....

Idag då.. Har väll tänkt att jag ska ta mig ut å gå nu när de är så fint väder.. men de är så otrålogt tråkigt att gå själv.. Men ska pressa mig själv nu.. bara jag bloggat klart så ska jag ge mig iväg ut.. :P Sen när min finsate vän Sofie slutar ska vi träna, simma, sola och kanske gå på relaxen..IIhhh va mysigt sund bara att jag ,åste vänta 4 timmar till på de.. Men de är de värt..
Sen blir de jobba på kharma.. JAg å kexet..:P fan få se om de blir nån simmning vet inte ens vart jag har min bikini.. Uscha hemska tanke att ta på sig den.. Men men What ever..!

Ne undra om jag ska samla kraft nu att ta mig ut... nJAaaaaa försöker hitta på alla anledningar till att slippa men tyvärr så finns de inga nu så.. Tack och bock... förr denna gång..!

Måste juh även nämna att vi ska på mulles i morgon.. Yeah! The gang.. Komemr säkert bli roligt..eller de kommer bli grymt tror ja.. ! Ähh nu ska jag ut hej hej hej hemskt mycket hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0