Min nya idol....

Tobbe i en annan del av köping... Han förgyller verkligen min vardag! Tack för att du finns.. haha! Ne men ärligt.. han så grymt jäkla rolig att titta på..Har suttit här på youtube och skrattat.. haha ett skratt förlänger livet.då är mitt jäkligt långt nu eftersom jag typ jämt kollar på tobbe eller Björn..:P

Har haft eveline på besök nu sen igrå..mycket trevligt med lite sällskap...

Håller på att pyssla för fullt här hemma nu när daniel inte är hemma.. Blir så fiiint.. har köpt lite nya saker och sånt... Kommer bli bra..Men nu vill jag ha en ny säng å allt igen.. å den sängen jag hittat ska jag verkligen ha ..Punkt slut... Sen äntligen ska vi rusta vardagsrummet... Som jag tjatat men nu jäklar ska jag få de vitt... JEJJJEEE!

Emmaaaaaaaa.... igår gjorde jag tacolasange men sakna dig här hos mig.. tacolasange utan emma är som smörgås utan smör..och de tycker jag då inte om..! ska jag då berätta...

Ikväll är de utgång som gäller... Marie och anna kommer över..Sen kanske madde ...sen håller jag på tjatar hit lite folk haha!

ne nu ska jag ..HUm va ska jag göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0