Magiskt

Ja de är nog rätt ord för va Lars Winnerbäck va idag.. grymt bra va han..Me like.. 

NU sitter jag hemma hos emma.. och sofie och emma yrar runt som två yrväder och letar kläder och dricker för nu blir de krogen.. en annan är duktig och kör.. stolt över mig själv faktiskt.. men följer med ut å skakar rumpan lite,,, de bjuder jag på... länge sen jag dansa nykter..men ajg ger d eett försök... KOmmer juh aldrig slå emmas magdans iaf... eller snarare paraplydans... 

ne nu ska jag göra något vettigt.. som vad...försöka se bra ut på korten...NE de är överskattat... blir aldrig bra ändå... typ...

eeehhh vet inte vad jag ska skriva.... 

Kommentarer
Postat av: Maria

Välkommen tillbaka =)

2008-08-16 @ 13:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0