Onsdag

Bara jag och sessan vaken idag igen..:)
Natten har varit bra . Såg exakt lika ut som natten före .. Noel va missnöjd och panikskrek mellan cirka åtta och elva.
Antar han har ont i magen för de bubblar i den och han rapar en massa . Eller han skrek inte hela tiden utan han kan ligga helt lugnt i famnen sen helt plötsligt blir han jätteledsen och skriker . De går absolut inte att lägga ifrån sig han ❤ han somna elva, sen vakna han vid fem och amma sen nu sover han fortfarande ..

Idag har vi typ inga planer alls, Nelly ska på dagis mellan 9-14.
Jag tänker väll ta mig en promenad sen vet jag inte alls :)
Jo grilla till kvällen..

De är helt sjukt .. Jag är hungrig heeeeela tiden och skulle kunna äta hur mycket som helst, vet inte om de beror på amning eller va de är ..
De går liksom inte stå emot heller...
Jag måste liksom ha något bara ..
Blir aldrig mätt :)
Igår åt jag äntligen sushi.. Och va lika gott som jag minns att de va :)

Ne nu lär jag lägga fram kläder åt Nelly innan lillkillen vaknar och är hungrig. För då är man hungrig direkt och kan absolut inte vänta !! :)
Här gäller de att planera och ligga steget före :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0