Kommentar..

Hade fått en kommentar som jag tänke svara på.

Postat av : Cattis
Va duktig du är !! :) Sen när har du gått ner 2 kg då? Tycker du ser ut att vara smal!! Hur lång är du egentligen och vad väger du ? Du behöver ju inte svara om du inte vill så klart. Ha de bra.

Eh ja de måste vart nu på en månad eller två.
Sist jag vägde mig vägde jag 70 kg och nu vägde ja 68.
Väger mig alltid med kläder och skor på eftersom jag väger mig på BVC.
Tror inte de är så populärt att ta av sig där hahaha *
Jag är 173 cm lång.
Så egentligen vill jag väll gå ner lite till.
Men fokuserar inte såå mycket på vikten.
Försöker kolla hur kläder och så sitter.
Målet är väll en vältränad kropp och få bort mer fett på magen! :P
Men jag tror inte på dieter som sagt.
Äter som vanligt fast mindre portioner och oftare.
Så som man ska försöka äta.

Får man fråga vilken Cattis de är.
Man blir juh nyfiken.

Såååå nu vet alla va jag väger. :p
Men jag är ärlig.
Ibland förstår jag itne hur vissa person kan väga så underligt.
Ibland kan jag tycka jag är mindre än personen men den väger mycket mindre än mig
Men men.
Jag är ärlig.
Bara mig själv jag ljuger för annars! :p
Hoppas du är nöjd med svaret!


Kommentarer
Postat av: Camilla H

Det där med att du tycker att du är mindre än personer som säger sig väga mindre än dig är inget konstigt, då det spelar in vilken kroppsbyggnad man har, hur lång man är, hur mycket muskler man har osv så med sagt går det inte att jämföra vikt med andra :)!!

2010-03-09 @ 13:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0