DM

Sitter och försöker vakna till  liv med en tallrik gröt,
men de går segt, oerhört segt.
Ska väll ta och packa in i bilen snart.
Inte bara en sak som ska med när man ska iväg en heldag med Nelly.
Har Dm idag på träffen.

Helgen har varit bra.
Fredagen vart de utgång.
Va så himla roligt.
Jag dansa och jag dansa. Tror jaa aldrig lämna dansgolvet.
Shiiit de va så kul.
Tack tjejer för en efterlängtad helg.

Igår va de uppstigning coh dax att dra till gävle.
Hade lovat emma att följa med och hjälpa hene med kläder till dopet.
Och som hon handlade.
Jag köpte bara lite saker till Nelly.
En barnstol blandannat. :P
Sen va de dax att gå till västravillagatan 56 för en liten tjejkväll med god mat och massa prat.
Gick dock hem väldigt tidigt.
Men va helt slut och massa som skulle packas inför idag sen för att träffa min älskade A som jag inte alls gjort mycket denna vecka.

Ne nu ska jag sätta fart här hemma!



  


Kommentarer
Postat av: Johanna

tack själv, men min första tanke när ja ser bilden här längst ned, Vafan är de här? hahha inte ett minne ... in i dimman bara! :)

2009-09-21 @ 01:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0