16 Februari 2009

Jaha... Ny vecka.. Idga sk ajag iaf jobba...Kan inte hålla mig borta längre nu..
Snorig och hostig och slemig än.. men vad ska jag göra de ger juh inte med sig...
Har typ sovit middag varje dag för jag är helt slut och sp somnar jag tidigt på kvällarna men men....

I helgen har jag onte gjort så mycket.. KOlla på några innebandy macther...
Sen vart de ett besök hos Sofie på Kurras i går på kvällskvisten.. Kaffe och massa tjatter.. haha Sååå trevligt...

Som sagt idag ska jag ner på lappens och jobba..  :P
Eller varför gjorde ja en glad gubbe för.. HUm??
Sen fick jag mess och födelsedagsfika i storvik sen.. Får se va klockan blir när jag slutar helt enkelt..

Neee nu ska jag allt göra mig klar...

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0