Söndag ..

Idag börja vi dagen 6 timmar tidigare än igår :)
Vilken skillnad .
Igår gick dagen så himla fort, men de är ju inte så konstigt egentligen .
Sex timmar kortare än vanligt :)

Nu håller kaffe på bryggs i köket och jag verkligen längtar tills de är klart ..
Försöker hålla mig och inte börja äta och dricka vid fyra ..
Så nu är man sugen ...:)

Blir en promenad pm någon timme så Noel får sova ute i vagnen . 
Sen vet jag inte . 
Är ju pump och de på aerostep .
Är bara pump jag är sugen på men känns som de kommer vara proppat med folk så kanske satsar på att gå imorgon istället ..
Den som lever får se ..
Löpning och kickboxning är inte dumt heller .. Sen kanske mamma och pappa får sig ett besök också ..

Nu kaffe ❤️ 

Ha en bra söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0