Kväller !

Äntligen kväll !!
Får man säga så?!
Är bara ett barn kvar som ska somna och han kämpar ..
Han låter ända in i de sista innan han somnar .
Jag är så trött och helt orklös idag .
Vill bara tända ljus koka min kopp te och krypa upp i soffan och äta mitt kvällsmål och kolla på idol för att sen somna .. 

Jag fattar inte hur middagen kunde bli så lite kalorier .
Jag väger verkligen allt nu.
Är de något jag inte kan väga eller vet innehållet på så äter ja de inte för jag orkar inte krångla ..
Men middagen vart inte ens 200 kalorier och ja tyckte jag hade en stor portion.
Hade inte fisken tagit slut hade jag lagt på mer sån..
Idag va de träningsfri dag också .
Eller en promenad i morse.
Imorgon står bfit på schema :) 

Nu vart de tyst på den lilla där nere också .. 

Ha en bra kväll !!
De ska jag ha ! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0